Olemme myös henkilöbrändiini keskittynyt luova toimisto
Linnanahteella on Instagramissa yli 56 000 ja TikTokissa noin 28 000 seuraajaa. Lisäksi näpeissä pysyvät niin Facebook, YouTube, Twitter kuin LinkedIn.
"Minulle ja tiimilleni vaikuttavuus syntyy luovasta konseptista, jossa omat arvoni yhdistyvät asiakkaan kanssa ja valitut viestit kerrotaan kiinnostavalla tavalla, kohderyhmää puhutellen. Olemme luovia ja rakennamme mielellämme idean sinun tarpeisiisi."
Aki Linnanahde
Poimintoja Linnanahteen some-yhteistöistä
Ammattimaisia sisältöjä, uusia oivalluksia, rohkeita ideoita. Tätä kaikkea ovat Aki Linnanahteen sosiaalisen median yhteistyökampanjat.
Linnanahteen energiamurros on kahdeksanosainen YouTubessa julkaistu viihdedokumentti, jonka jaksoissa Linnanahde tutustuu energian tuotanto- ja varastointimuotoihin, ja vierailee paikoissa, joihin yleisöllä ei ole pääsyä.
Akin & Adan kokkikoulu on K-ryhmälle toteutettu kampanja, jossa muutenkin Linnanahteen sosiaalisessa mediassa usein esiintyvä tytär kokkaa ruokia yhdessä hieman keittiössä tumpelon isänsä kanssa.